lunes, 26 de enero de 2015

Twitter,instagram,blog...

En començar amb l'assignatura de Bases Didàctiques se'ns va demanar que cada setmana féssim una entrada al blog, que ja està apunto d'acabar, i que poséssim dos tweets, creació pròpia, o retwittear alguna cosa interessant compartint informació que a la resta de companys els pogués ser d'utilitat.

Foto by Francisco Antonio




Primer parlarem de Twitter, eina que no havia utilitzat abans de començar el curs. Twitter és una eina en la qual es poden escriure missatges de 140 caràcters com a màxim als quals se'ls pot afegir imatges, també pots retwitejar twits que t'hagin cridat l'atenció perquè la gent que et segueix pugui veure aquesta informació. Personalment a mi les reds socials no hem criden l'atenció,però he intentat fer l'esforç.

Sobre twitter puc dir que és molt útil a l'hora de compartir una notícia, nota de premsa, informació interessant, vídeos, i un gran etcètera. Alguns companys han compartit informació que m'ha estat de gran utilitat, no solament per a la universitat, sinó també per al meu dia a dia.

D'altra banda se'ns demanava afegir una imatge a Instagram , on queda compartida amb la gent que un ha triat. En el meu cas tenia a diversos companys de classe, i també amics, que haig de dir que es van sorprendre quan em vaig fer el compte.
Li veig utilitat per relacionar-te amb els teus amics, però també a l'hora d'evitar perdre les fotos del telèfon, ja que si les puges a Instagram, i li passa qualsevol cosa al teu telèfon, queden allí emmagatzemades. 
M'agrada el poder escriure tranquil·lament sense por a quedar-me sense espai. No fa molt que conec Instagram, però espero poder aprofundir més, i veure que altres opcions em permet realitzar.




Finalmennt he de dir que durant aquest curs he après molt de la tecnologia i què esper d'avui en endavant poder utilitzar-ho més.


Imagen propia

No hay comentarios:

Publicar un comentario